Splošne informacije
Spletno trgovino Trico ( v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje MEGA PANDA, trgovina in posredništvo, d.o.o.. Več informacij o podjetju je dosegljivih na tej povezavi.
Pogoji poslovanja se navezujejo na delovanje trgovine in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo tudi pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, urejajo medsebojni odnos med trgovino in kupcem, določajo pravila nakupa in pritožbe oziroma pohvale.
1.) Uporabniki
V trgovino lahko dostopate kot:
- gost (uporabnik, ki nima uporabniškega računa)
- član (uporabnik, ki ima uporabniški račun)
V obeh primerih se gost ali član (v nadaljevanju uporabnik) z oddajo naročila strinjata s splošnimi pogoji poslovanja trgovine.
Uporabnik lahko kadarkoli zamenja svoj elektronski naslov, vendar mora to informacijo sporočiti upravljalcu trgovino na elektronski naslov info@trico.si.
2.) Cene in artikli
Zavezujemo se, da bomo uporabnikom zagotovili naslednje informacije o cenah in artiklih:
- vse cene so spletne cene in so objavljene poleg artikla
- vse cene so v evrih
- cene objavljene v trgovini veljajo za vse uporabnike
- cene veljajo v trenutku oddaje naročila
- trgovina si pridržuje pravico do spremembe cen
- akcijske cene so cene, ki so nižje od spletnih cen
- popusti, darilni boni ali promocijske kode se koristijo pri spletnem nakupu in jih ni možno zamenjati za gotovino
3.) Načini plačila, izdaja računa in naročanje
Sprejemamo naslednje načine plačila:
- gotovina ob prevzemu
- plačilo po predračunu*
- plačilo s kreditno kartico*
- PayPal
Rok za plačilo predračuna je 7 delovnih dni, od dneva ko je bil predračun izdan. V kolikor stranki ni mogoče dostaviti predračuna, se naročilo po treh delovnih dneh stornira.
*plačnik mora biti ista oseba ali podjetje, kot je imetnik plačilne/kreditne kartice.
V primeru že izvedenega plačila nas o morebitni spremembi ali preklicu naročila obvestite na info@trico.si.
Za kupljene izdelke vam trgovina izda račun, kjer so navedeni vsi podatki v zvezi z nakupom (cena, ima artikla, podatki o kupcu, podatki o dostavi, itd.).
Kupec mora podatke preveriti pred nakupom. Kasnejših reklamacij glede točnosti podatkov izdanih računov ne upoštevamo.
Uporabniki lahko v spletni trgovini opravljajo nakupe ves dan vse dni v letu.
4.) Nakup
4.1.) Fizične osebe
Postopek nakupa poteka v sledečem vrstnem redu:
- Izbrani artikel dodate v košarico
- Kliknete na košarico (v zgornjem desnem kotu) in preverite izbrane artikle. V tem zavihku lahko artikle tudi izbrišete in izračunate poštnino.
- Nadaljujete s klikom na gumb “Preveri” ali končate nakup z gumbom “PayPal”, kjer vas povezava preusmeri na izbranega ponudnika plačila
- V zavihku “Informacije” izpolnite potrebne podatke za pošiljanje. V kolikor imate kodo za popust jo vpišite v polje “Koda za popust”.
- Nadaljujete s klikom na gumb “Naprej na način dostave” na zavihek “Dostava”. V kolikor vaš nakup znaša 40,00 € ali več se poštnina samodejno spremeni v “Brezplačna poštnina”.
- Nadaljujete s klikom na gumb “Naprej na izbiro plačila” na zavihek “Plačilo”. Tukaj izberete način plačila in izberete naslov za pošiljanje.
- Naročilo zaključite z gumbom “Zaključite naročilo”.
4.2.) Pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da pri vnosu podatkov o stranki obvezno izpolnite še “Ime podjetja in davčna številka”!
5.) Dostava
Vse naše izdelke na območju Slovenije pošiljamo preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije d.o.o., vendar pa lahko Spletna trgovina Trico.si kadarkoli izbere tudi drugo dostavno službo oz. način dostave, po predhodnem dogovoru s kupcem.
- Cena standardne dostave je 3,99 €.
- Za naročila nad 40,00 € je dostava brezplačna.
- Čas dostave na dom je 1-2 delovna dneva za izdelki, ki so na zalogi, in 4-7 dni za izdelke, ki so na zalogi v centralnem skladišču.
- Račun prejmete skupaj s poslanimi artikli.
6.) Koda za popust
Kode za popust izdaja spletna trgovina Trico.si za nakupe preko spletne strani www.trico.si. Kodo za popust lahko dobi posameznik ali točno določena skupina ljudi. Trgovina se o izdaji kod odloča samostojno, ter določa pogoje za vsako kodo posebej.
Kode so lahko časovno ali količinsko omejene, vendar mora upravitelj trgovine o morebitnem poteku ali preklicu obvestiti kupce, v kolikor to že ni določeno s samo kodo za popust.
Kode za popust se ne more koristiti v primeru, ko je izdelek že znižan.
Kodo za popust vpišete v za to namenjen prostor v zavihku “Informacije”. Pred oddajo naročila s kodo za popust mora kupec preveriti točnost podatkov. V primeru, da stranka prekliče naročilo s kodo za popust, kasneje ni več upravičena do tega popusta.
7.) Nagradna igra
Nagradne igre organizira trgovina po svoji lastni odločitvi. Pravila in pogoje nagradne igre določa trgovina samostojno. Udeleženci nagradne igre so lahko:
- fizične osebe s stalnim prebivališčem v Sloveniji
- v nagradni igri ne morejo sodelovati zaposleni pri organizatorju, ožji družinski člani in pravne osebe
- v nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, katere se ne strinjajo s pogoji nagradne igre
Udeleženci sodelujejo v nagradnih igrah prostovoljno in se strinjajo s pogoji, ki jih določa organizator.
Žrebanje izvede organizator z za to namenjenim programom, ki avtomatsko izžreba nagrajenca. Končni rezultat poda organizator in ga ni mogoče spremeniti. Nagrade ni mogoče zamenjati za gotovino ali katerikoli drug izdelek.
Nagrajenec je dolžan organizatorju sporočiti naslednje osebne podatke: ime, priimek, naslov, elektronsko pošto, davčno številko in telefonsko številko (opcijsko). Potrebne informacije se pošlje na naslov info@trico.si, najkasneje dva delovna dneva po razglasitvi nagrajenca. V kolikor nagrajenec nagrade ne sprejme v 5 delovnih dnevnih, se smatra, da nagrajenec zaradi kakršnegakoli razloga ne želi prevzeti nagrade. Organizator se v tem primeru samostojno odloča, in sicer ali bo žrebanje ponovil ali ga prekliče in je s tem oproščen vseh obveznosti do nagrajenca.
8.) Odstop od pogodbe
8.1.) Vračilo blaga v 14 dneh
Potrošnik (velja izključno za fizične osebe) ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik dobi izdelek.
Odstop od pogodbe mora uporabnik sporočiti na elektronski naslov prodajalca: info@trico.si.
Obrazec za odstop od pogodbe v 14 dneh je na voljo tukaj.
V primeru odstopa od pogodbe se artikel vrne na naslov podjetja: MEGA PANDA, trgovina in posredništvo, d.o.o. Ulica pod hrasti 2,
8330 Metlika
Uporabnik mora artikel vrniti v nespremenjeni količini in nepoškodovan, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, se je zmanjšala količina ali je bil izgubljen, ne da bi za to bil kriv uporabnik. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni uporabnika v zvezi vračila izdelka je strošek vračila artikla na sedež podjetja.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
9.) Garancija
Garancija za brezhibno delovanje za obdobje enega leta velja za izdelke kot jih določa Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje. Garancija velja le ob upoštevanju navodil za uporabo na garancijskem listu ob predložitvi računa.
10.) Vračila in reklamacije
Spletna trgovina Trico.si si prizadeva, da bo vsem uporabnikom zagotovila najboljše izdelke, vendar lahko včasih pride do neprijetne situacije in je potrebno artikel vrniti ali zamenjati. V kolikor se znajdete v takšni situaciji nas nemudoma obvestite na naš elektronski naslov info@trico.si. Vašo zadevo bomo obravnavali v najkrajšem možnem čas in vam pomagali rešiti težave z naročilom.
11.) Pritožbe in spori
Spletna trgovina Trico.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost ter zagotavlja učinkovito obravnavanje pritožb.
Kupec ima pravico podati pritožbo in se lahko s ponudnikom poveže preko telefonskega klica ali elektronskega naslova. Po prejeti pritožbi bo podjetje v osmih dneh obvestilo uporabnika, da je prijelo pritožbo. Zadeva se obravnava zaupno.
Prizadevamo si, da vse morebitne spore rešimo sporazumno zato vas bomo skozi postopek obveščali o poteku in vam na zahtevo posredovali želene informacije.
Trico.si vam želi udobno, varno in ugodno nakupovanje.
Pogoji veljajo od 19.4.2022