Reklamacije in menjave

1. Vračilo in menjava

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti neuporabljen, nepoškodovan in vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V roku 14 dni od prevzema paketa, nas pisno obvestite, da odstopate od pogodbe (preko emaila ali pošte) in nam v roku 7 dni vrnite izdelek na naš naslov Mega panda d.o.o., Mestni log 13, 8330 Metlika.

V paket priložite izpolnjen OBRAZEC ZA VRAČILA, MENJAVE IN REKLAMACIJE.

Brez priloženega obrazca vaše zahteve ne bomo obravnavali. V kolikor nimate možnosti tiskanja, lahko obrazec v celoti prepišete po navodilih, ki jih najdete na vrhu obrazca (upoštevali bomo le obrazec, ki bo enak izvirniku).

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja in v nobenem primeru ne vračamo poštnine. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke, vračilo oziroma menjava nista možna.

V roku 30 dni od prejema vašega paketa bo artikel zamenjan oz. bo denar vrnjen.

2. Reklamacija

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo 12 mesecev garancije.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe
  • obrabe zaradi uporabe
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla

V primeru reklamacije nas pred pošiljanjem artikla obvezno kontaktirajte na naš e-mail naslov: info@trico.si Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. 

V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V primeru reklamacije, nam izdelek pošljite na naš naslov Mega panda d.o.o., Mestni log 13, 8330 Metlika.

V paket priložite izpolnjen OBRAZEC ZA VRAČILA, MENJAVE IN REKLAMACIJE.

Brez priloženega obrazca vaše zahteve ne bomo obravnavali. V kolikor nimate možnosti tiskanja lahko obrazec v celoti prepišete po navodilih, ki jih najdete na vrhu obrazca (upoštevali bomo le obrazec, ki bo enak izvirniku).

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja in v nobenem primeru ne vračamo poštnine. Pošiljka mora biti poslana priporočeno BREZ odkupnine. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V roku 15 delovnih dni od prejema vašega paketa bo reklamacija rešena.